SUKA ENTRY DI SINI???

Thursday, July 16, 2015

Projek Kuih Raya

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat tengahari. Semalam sempat buat dua jenis biskut raya. Last minit punya projek kan. Itu pun yang ringkas. Bahan dah ada haruslah diteruskan juga. Sayangkan nanti bila nak buat.


Cornflakes coklat.


Ini sepatutnya semperit. Tapi kenapalah tahun ni aku terap guna acuan semperit tak menjadi. Stress jadinya. Akhirnya lepas give up aku buat je rupa ni. Jadilah daripada aku buang tepung dalam tong sampah. Huhuhu...


Empat jenis kuih yang aku buat.


Tiga jenis yang aku beli dari kawan. Saja menyokong mereka berniaga. Tahun sebelumnya langsung tak beli. Tahun ni merasalah. Itulah kisah kuih raya aku. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart