SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, December 16, 2013

~Sepetang Kami Empat Beranak~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Entri yang sempat aku tulis sebelum pulang.  Bateri sudah low mata sudah mengantuk.  Jadi aku sudah duduk sahaja di tempatku.  Perut macam masuk angin, tekak pula sakit.  Tapi alhamdulillah masih bertahan.  Masih berpuasa ye.  Jadinya aku tulislah entri ini sebelum pulang mengenai kisah aku, asben dan anak-anak semalam petang.

Iye, semalam petang kami lepak-lepak di tepi laut di Banda Hilir.  Keluar lepas asar kemudian singgah family store.  Aku dengan adriana sahaja yang turun sebab nak beli susu dan pampers.  Kemudian aku ajak asben singgah Aeon Bandaraya sebab teringin nak makan sesuatu.  Tak cukup makan jumaat hari tu.  Pun asben tak turun.  Aku dan adriana je sebab asben nak ke MP.

Entri sebelum ni aku cerita ke Aeon dengan kawan-kawan.  Inilah yang aku teringin nak makan.  Versi tamak beli sampai dua kotak.  Sedap...

Kemudian beli sushi.  Sedapnya.

My doter.

Hero dewasa dan hero cilik.

Itu jelah gaya aku.  Peace yo!

Sama kan muka asben dan ammar?

Nana makan sushi.  Dia pun pandai makan sushi.  Asben tak berapa.

My son.

Ammar suka senyum macam ini.

Model tepi laut.

Tengok matahari mahu terbenam.

Adriana kalau bergambar memang macam-macam gaya.

Tengok tu.  Ada je gaya dia.  Maknya kalau bergambar tahu buat gaya peace ye.  Itu sahaja cerita kami semalam melepak-lepak di tepi pantai.  Ada lagi gambar nantilah tunggu di entri lain pula.  Sudah mahu pulang.  Sekian...

Wassalam...






                                                                                                        

1 comment:

Kyla Pearlisha said...

Salam.Wah sis sedap plk nmpk pizza tu nye kotak.hehe jusco aeon melaka kan??? pizza ape ye ?nk beli juga ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart