SUKA ENTRY DI SINI???

Thursday, December 5, 2013

~Diskaun 15% Pembelian Tudung Untuk Pembaca Blog ApenIdaRiana~

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua.  Hari dah khamis kan.  Cepat je.  Esok dah jumaat.  Kalau sebelum ni sibuk dok menghitung hari.  Kini sudah tidak perlu.  Pagi ini aku nak kongsikan sesuatu untuk pembaca-pembaca blog aku ini yang minat menggenkan tudung pelbagai fesyen.

Sekarang ni memang macam-maca fesyen tudung ada dijual di pasaran.  Aku masih lagi dengan tudung bawalku.  Sesekali je ubah itupun rasa terseksa kalau pakai tudung selain bawal.  Ngeeee...Oleh itu pagi ini aku nak kongsikan diskaun sebanyak 15% untuk pembelian tudung khas buat pembaca-pembaca blog aku.

Jom cuci-cuci mata di SINI.  Jika berkenan bolehlah beli ye.  Sebelum itu mari kita tengok tudung-tudung yang dijual

Shawl Labuh

Shawl Half Moon.

Tudung Bawal

Itulah serba sedikit tudung yang dijual.  Selebihnya bolehlah layari laman web INI untuk melihat yang lain.  Banyak yang murah dan cantik-cantik.  Untuk mendapatkan diskaun sebanyak 15% hanya untuk pembaca blog ApenIdaRiana sahaja.  Kalau mahu membeli korang letak sekali kod baucer ini.

ALB2013
( sah sehingga 15 Disember 2013 )

Jangan lupa singgah di laman web ini...


Selamat membeli-belah!!!







                                                                                                          

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart