SUKA ENTRY DI SINI???

Thursday, December 12, 2013

~Hari Berpuasa~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Korang dah makan ke?Aku baru aje berjaga dari beradu.  Tengahari ini tak ke mana-mana sebab aku berpuasa.  Setelah beberapa kali tangguh untuk puasa hari ini aku puasa jugak.  Yang best asben pun puasa sekali.  Itu yang bersemangat sikit.  Ngada-ngadalah hai.  Hehehe.  Bukan ngada-ngada tapi sekurang-kurangnya nak berbuka nanti aku punya teman.  Tidaklah berbuka seorang diri.  Nasiblah asben mahu join puasa sekali.  Aku dah tentu puasa ganti dia bolehlah buat puasa sunat kan.

Aduh, kebas tangan akibat tidur selama lebih kurang sejam di atas meja ni.  Jadi tangan ini dijadikan mangsa seperti bantal.  Sakit tengkuk.

Oklah, marilah sambung buat kerja.  Gambar diambil daripada ehsan encik google.  Sambil buat kerja sambil fikir buka nanti nak makan apa.  Boleh gitu?  Oklah sekian dulu entri kedua hari ini.  Kalau ada mood aku tulis lagi ye.  Sekian..

Wassalam...








                                                                                                      

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart