Pages

Friday, August 30, 2013

~Hari Ini~

Assalamualaikum...

Hah!!Hari ini sudah jumaat.  Lagi sehari mahu habis bulan ogos ni.  Esok 31hb penghujung bulan ogos dan kemudian sudah bulan september!Yihaaaa!!!Lompat bintang tinggi-tinggi.  Baru sepetember je kut.  Sila jangan poyo ye. 

Masuk hari ini berbaki 69 hari lagi mahu sampai ke hari sebenar.  Hari yang ditunggu-tunggu.  Betul orang kata penantian itu satu penyeksaan.  Tak tahulah kalau korang korang berada kat tempat aku adakah korang akan jadi seperti aku?Huh!Mengira, menghitung, mencongak.  Ermmm...

Gambar di atas tiada kaitan.  Ini gambar dalam koleksi aku masa pi cameron tempoh hari.  Hari ini kalut sedikit di office.  Bukan kalut pasal kerja tapi kalut sebab esok ada perbarisan merdeka.  Oleh kerana baju kena pakai baju korporat merah yang dapat, ada dalam entri INI, maka kenalah cari seluar hitam or skirt hitam sendiri.  Kasut pun sendiri.  Aku ni memang tak suka pakai kasut memang tak adalah kasut kat rumah.  Nak kena beli pulaknya.  Serabut fikir.  Ada yang nak pakai seluarlah, eh macam-macam.  So kesimpulannya, pakai mana yang ada kut.  Huhuhu...






                                                                                                          

No comments: