Thursday, August 29, 2013

~Raptai Hari Merdeka~

Hah!!!Pagi ini aku ada raptai hari merdeka di Dataran Pahlawan.  Pegi je raptai tapi hari kejadian belum confirm lagi aku ada atau tidak.  Tunggu dan lihat jelah.  Orang kata tak pernah hayat aku masuk perbarisan.  Yes!!!Aku memang jarang join benda-benda cam gini.  Kalau tak terpaksa.  Ini pun terpaksa masuk sebab ada baju korporat merah tu.  itu yang disuruh masuk.   Ermmmm...

Kalau anak-anak aku ada orang jaga sabtu tu maka aku adalah.  Kalau tidak memanglah tak dapat den nak menolong.  Berjalan dari Dataran Pahlawan sampai ke Stadium Kubu.  Sejauh 3km ye.  Mesti kejung kaki.  Nasiblah ada si mira mokhtar.  Tidaklah memboringkan perbarisan ini nanti.  Okey ye...Ini entri sceduled.  Jangan ada orang kata aku update blog kat padang plak.  Lempang laju-laju kang!

Bye!!






                                                                                                          

No comments: