Tuesday, August 27, 2013

~Bunga-Bunga Berguguran Telah Dibuang~

Assalamualaikum...

Entri pagi tadi aku postkan mengenai doa untuk mengatasi rasa sedih.  Tapi sejak malam tadi perasaan sedih itu datang menganggu diri.  Menganggu jiwa dan emosi.  Aduhai hati, bertabahlah.  Semuanya kerana anak-anak.  Nantilah aku ceritakan.

Ok, mengenai tajuk entri ini dengan ini aku telah pun membuang bunga-bunga yang jatuh bertaburan di kala sesiapa membuka blog picisan aku.  Kenapakah aku berbuat begitu?

Print screen.  Beberapa hari ke minggu lepas macam tu lah.  Aku pun tak ingat tapi aku ada terima komen daripada cik anon suruh aku buang bunga-bunga yang jatuh tu.  Katanya menganggu bila nak baca.  Ok fine!Aku terima komennya.  Mungkin dia adalah salah seorang pembaca di blog aku ini.  Tapi kenapa guna nama anon?Aku lebih suka kenal dengan nama.  Tapi tak apa cik anon akak dah buang ye.  Harap sudi-sudilah baca blog akak yang tak seberapa ini.  Thanks atas cadangan itu.

So, non ado lagi bunga-bunga yang jatuh di blog aku ini.  Good bye bunga-bunga itu!!!Semoga sesiapa yang singgah di blog ini suka dengan perubahan ini.

Sekian. 






                                                                                                        

2 comments:

siti zuraida Rajab said...

bukan kah lebih menarik bila bunga2 tu berguguran???

muka petak petak said...

saya pun x suka, saya rasa blog aku nie byk sgt benda...hahahhaah serabut rasa...kalau simple lag menarik hahaha...heheheh huhuhu jgn marah