Tuesday, February 19, 2013

~Header Blog Yang Baru~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari.  Korang dah lunch?Aku mestilah dah.  Mana boleh tak lunch, kang ada yang menggigil samapi sakit kepala.  Ini semua laki aku tak boleh dengar nie.  Huh..Aku lunch makan nasi berlaukkan asam pedas, ayam goreng, sayur kacang dan juga ikan masin.  Sedap kan..Ada lebih mesyuarat tadi dan me tumpang sekaki.

Okey, tajuk atas pasal header tapi cerita pasal makan.  Memang nak cari pasal kan?Ada yang perasan header aku sudah pun bertukar baru.  Kak Zura yang tegur dulu.  Header nie bff aku yang tolong buatkan.  Kalau aku buat memang tidaklah menjadinya.  Simple header mungkin boleh kot buat kat photoscape tue mampulah.  Hah ayat berlagak..Tapi nak crop-crop nie tak reti aku.  Thanks to my bff yang sudi membuatkan header untuk aku.  Thank you yang!!!ahakss...

Ini header lama yang hampir setahun jugak kot aku menggunakannya.

Dan inilah header terbaru aku....Tadaaaaa...Cantik tak???I like!!!!Dan-danlah ada gambar aku sorang tercongok kat atas tue.  Malu i..Huahuahua.. Itu saje cerita mengenai blog aku.  Buat mira mokhtar, jangan jeles okey dengan header baru ahkak.  Larikkkkkkk!!!







                                                                                                                     

2 comments:

Anonymous said...

heheheheh ... harus la akak pasan kan kan ... psl makin lawo header tu

cik dah faridah said...

cantik....skali skala kena tukar gak kan..kasi ceria blog