Monday, February 4, 2013

~Bertemu Rakan Di Alam Maya~

Assalamualaikum....

Selamat tengahari.  Barulah berkesemapatan nak update blog ini.  Dah lunch ke?Aku makan burger yang dibeli di A&W.  Alhamdulillah kenyang setelah menguruskan sesuatu dengan Kak Nisah.  Sangat adventure ari nie.  Rasa jauh jea perjalanan tadi.  Apa-apa pun telah selamat tiba semula di opis yang awesome.:D

Oklah, ini cerita semalam.  Aku bertemu dengan rakan di alam maya iaitu Kak Zana.  Kenalan dari dunia blog membawa kami kepada suatu pertemuan.  Walaupun dapat berjumpa sekejap jea semalam tapi memang seronoklah bila Kak Zana singgah rumah.  Sebenarnya aku pernah terserempak dengan Kak Zana masa di Ikea tapi aku tak tegur dia.  Segan!!!Lepas tue macam mana erk yang boleh buat kami berhubung.

Minggu lepas Kak Zana ada beritahu yang dia dan family nak ke Bayou Lagoon.  Hah dah betul-betul dekat dengan rumah aku.  Tapi nak jumpa dia pulak payahnya.  Asben aku keje.  Itulah semalam aku mesej suruh Kak Zana singgah rumah.

Dan inilah gambar kenangan pertemuan yang pertama kalinya.  Anak Kak Zana dah 3 orang.  Gambar nie pun anak sulungnya yang snapkan.  Kalau datang Melaka boleh singgah rumah saya lagi yea kak.  Semoga kita akan terus berkawan sampai bila-bila.  Peace yo!!







                                                                                                                 

2 comments:

Ya ALiya said...

wahhhh...pasni klu ya datang melaka boleh g umah yer.....bg la no phone dkt email ya : fizalya82@yahoo.com

Suzana Ikram said...

Rupa nyer buka kat fb blog fyda ni xde bahagian komen. Ni pon akk buka melalui blog. Fyda Sara tu ank akk no 2.. Hihi hi.
Tu la seronok dpt jumpe fyda kat Melaka. Klu dpt jmpe lelama lg seronokkn. Xpe Len Kali akk dtg sana kita plan awal2 yer.

Terima kasih buah tangan limau.