Sunday, February 10, 2013

~Again!!!~

Assalamualaikum...

Entry makan lagi. Makan di jusco lama bersama adik dan anak-anak.  Ini adalah cerita beberapa hari lepas kita orang makan di jusco.  Terperap lama sebagai draft.  Itulah yang aku gigih jugak mencoretkan ia sebagai entry.  Sebab sudah ada gambar dan sudah diupload.  Inilah hasil entry merapu di malam hari.

Ammar dan nayli.

Macam biasa kalau makan kat food court jj memang inilah menu aku.

Adriana yang sedang menikmati makanan.

Sup untuk aku.

Adik dan adik ipar yang suka makan!:D

Lepas makan, bawak anak-anak ke sini.  Adriana dari makan dok merengek nak main kat sini.  Itulah yang aku bawak dia jugak.  Ammar pun dah pandai.  Lepaskanlah anak-anak kejap di sini.

Itulah entry merapu aku malam ini.  Mata tak boleh nak lelap so mari taip entry-entry yang ada di draft.  Sekian..








                                                                                                                  

2 comments:

nor faezah alias said...

haa...kami mmg suke mkn...lihat pipiku...gebus kannnn...haha

rina_mazlan said...

bestkan cuti2.. boleh gi jenjalan.. shopping, bawak anak2 main...