Tuesday, February 14, 2012

~Siapa Tengok Ariana Mikhail~

Aku tak pernah mengikuti jalan cerita Ariana Mikhail nie sehinggalah BFF aku cerita nie bestlah jugak.  So aku pun baru aje mengikutinya.  Tapi aku tak tengok di tv aku just mengikut episod-episod yang terlepas di internet aje.  Tengok online senang sikitkan.  Ini pun BFF aku yang beritahu boleh tengok di web tersebut.  Kalau tak diberitahu sungguhlah aku tak tahunya.

Itupun aku baru aje tengok sampai episod 3.  Orang lain dah sampai episod 9 aku barulah terkedek-kedek tengok episod 3.  Itu pun aku boleh tengok di ofis jea masa lunch hour.  Kalau kat rumah baru nak layan sorang nak susulah,sorang nak tuelah.  Akhirnya tutup ajelah apa yang nak ditengok tue.

Pada sesiapa yang tidak menonton dan tidak mengikuti jalan cerita nie, bolehlah tengok di SINI.  Macam-macam cerita ada.








3 comments:

cik dah faridah said...

sy tgk kat tonton jerk time lunch hour....

Ummi said...

Assalam Fidah, thanks sudi tegur akak di YM tadi, thanks jgk jadi silent reader akak... Lama dah berblog eh, baru nak tegur...hehee, Salam kenal... Cantik blog dan sedap lagunya...hehe. Blog ilmiah jgk...bagus! Rajin2 masak k...muaahhh

@lfidah @dim said...

cik dah>>samalah kita..saya pun layan time lunch aje..

kak ummi>>hehhe...salam perkenalan yea..lama dah cuma segan nak tegur..jd silent reader akak.rajin2 jengah sini yea kak..