Monday, February 20, 2012

~Cerita Hari Sabtu Kami~

Hari sabtu lepas, sebelah malam kami ke Jusco Bandaraya.  Aku yang ajak asben ke Jusco.  Motif paling utama nak beli puting botol susu AdrianAmmar.  Kat jusco bandaraya jea yang ada jual puting botol avent.  So, kami terjahlah ke jusco sebelah malam sebab asben aku keje siangnya.  hanya waktu malam jea masa untuk kami outing berempat. 

Keluar lepas maghrib, sampai jusco punyalah banyak kereta.  Kena parking sebelah atas.  Rupanya ada sales yang untuk member Jcard dari 18 Februari hingga 28 Februari nie kalau tak silap aku.  Aku nie teruja sikit kalau bab-bab shopping. :-)  Lupa diri kejap yea.  Aku dok angkat barang letak dalam troli.  Amik puting botol avent untuk adriana, puting y cut pigeon untuk ammar, amik baju basahan dia orang t-shirt RM4.90 dan adalah barangan lain.  Sampai asben aku tanya aku 'Dah gaji ke?' Hehehehe...Aku hanya mampu tersenyum aje.  Hikhikhik..

Ini kat atas lagi.  Nak turun.  Tunggu pintu lif tak bukak2!!!

Adriana tengah merengek nak pi tempat mainan.

Tengoklah dalam troli.  Memandangkan hari sabtu tak ada beg plastik, maka campakkan aje dalam troli.
Apa yang dipandang oleh budak berdua nie??

Akhirnya, layankan jugak sebab dok merengek aje.  Nak main ketuk-ketuk..Nak main ketuk-ketuk..

Permainan keduanya ketuk-ketuk.  Ketuk puas-puas. :-)

Last sekali, ntah apa mainan nie.  Suka hatilah anak oi.  Janji bahagia.  Cukup 3 jea sebab mama tukar coin RM3.  Cukup yea.  Belum gaji lagi nie..Hehehe




                                                                                                                    



No comments: