Wednesday, February 22, 2012

~Kasut Pertama Untuknya... :-)~

Kasut untuk siapa lagi??Mestilah untuk my lil boy, Ammar Qayyum.  Bila sudah pandai berjalan kenalah ada kasut kan.  Hehehe.  Semalam aku cerita mengenai hari ulangtahun yang pertama untuk ammar.  Hari ini aku nak cerita mengenai kasut pertama untuknya pula.

Sabtu lepas kami ke Jusco, barulah berkesempatan utnuk carikan ammar kasut jalannya.  Neneknya a.k.a mak aku dok bising tanya bila nak beli kasut untuk si ammar.  Akhirnya belilah kasut pertama ammar sabtu lepas.

Papa tak sabar.  Time tue jugak dipakaikan kasut tue.  Kasut nie pilihan papa.  Dok berkenan pattern nie. Ada less 15% untuk sesiapa yang ada Jcard.

Sudah pakai kasut, papa kerah ammar untuk berjalan sendiri.  Hehehe..Ammar masih tak selesa dengan kasutnya itu.  Kejap-kejap nak diangkat kakinya itu.

Inilah hadiah untuk birthday ammar yea.  Aci tak? Mari jalan-jalan dengan papa.  Percubaan pertama ammar dengan kasut pertamanya.  :-)

                                                                                                                         


3 comments:

Kakzakie said...

Cute Ammar. Tengoklah dia asyik dok pandang kaki dia hihi...

.:fyzz:. said...

aloo alooo ammar cayang..comey aih..ngan kasut baru...suka ..suka ..aunty fyzz like it..

adianiez AIDA said...

papa pun tak menyabar. sure ammar pelik, apa kebenda la kat kaki aku tiba-tiba ni??! tidak bebas jari jemari ku bergerak hi hi hi...