Pages

Tuesday, February 7, 2012

~Hari Kami Berjimba-jimba~

Kesinambungan cerita dari ENTRY ini.  Hari aku dan anak-anak buah serta anak aku keluar menonton wayang.  Inilah jadinya bila kami 5A keluar berjimba-jimba.  Boleh terbalik wayang tue.  Aduh...Tapi sangat happy hari tue walaupun tujuan kami hanya satu untuk tengok wayang sahaja.

Kita orang pegi tengok wayang ahad lepas.  Macam biasalah pegi dan balik beramik dan berhantar.  Maklumlah aku bukan ada trasnport.  :-)  So kenalah ada orang hantar dan amik kita.  Kita orang tengok wayang di Jusco Bandaraya.  OKlah, jom tengok pictures jea.  Tulis panjang-panjang nanti orang tak nak baca pulak.

Otw ke jusco.  Dalam kereta lagi.  Aku yang snap pic nie.  Dari kiri : Adibah, Afiqah, Amirah dan Adriana!!!

Masa nie aku pi mana ntah.  Entah bila dia orang amik gambar nie.  Tengoklah anak aku tue.

Berjalan ke destinasi yang ingin dituju.

2 keping gambar di atas nie masa nie aku ada kat kedai buku.

Kami bertiga.  

Selepas beli tiket wayang beli popcorn dan air dulu sebelum masuk ke pawagam.  Inilah anak-anakku.  Anak-anak buah dan anak aku.  :-)

Selepas selesai menonton!!!!Pergi toilet.  Dalam toilet pun sempat nak bergambar.  Nasib toilet cantik.

Betulkan rambaut adriana yang sudah berserabai.

Sudah settle.  Kami sudah mahu pulang.

Tiga beradik.  Dibah, Mira dan Iqah.

Best 4 eva..

Hari tue rasa macam model escalator jea.

Aku dan Mira.  Dia orang panggil aku BIBIK!!!Kalau tengah bawak barang panggil aku bibik dah macam bibik indon pulak.  Macam maid dia orang.  Hehehe

Aku dan Iqah.

Masa nie nak pi makan.

Beli nie aje sebab masing-masing tak nak makan.

Bedal sesama sendiri.

Oklah mari kita pulang.

Kena panjat jejantas nie nak pi ke Melaka Sentral sebab kakak sepupu aku amik dekat sana.

Last picture sebelum balik.  Gambar mereka lagi.  bali rumah sakit-sakit kaki sebab jalan jauh sangat.  Aku pula siap dukung adriana sebab nana kata sakit kaki.  Sesekali ajar dia.  Hehehe.  Sekianlah cerita aku untuk hari ahad lepas.  Jumpa lagi untuk sesi akan datang masa besday ammar pulak.  Akan ada family gathering untuk besday ammar nanti.  InsyaAllah..









1 comment:

.:fyzz:. said...

seronoknya jenjalan ngan anak2 n adik badik..msti happening ja kan...