SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, December 31, 2014

~Program Kami Selepas Orientasi~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat petang semua. Entri ini kesinambungan daripada entri INI. Berlaku pada hari yang sama. Selesai urusan orientasi di sekolah, kami singgah rumah mak. Adriana salin baju jalan. Cadangnya mahu ke kolam renang MBMB. Tempoh hari masa cuti krimas tak dapat pergi sebab kolam renang tu tutup.

Dalam perjalanan, aku cakap dengan asben perut sudah berkeroncong. Fikir-fikir mana nak makan, sudahnya asben buka mulut ajak makan mee rebus dan cendol. Wallaaaaaa...Cendol uolls.

Warung dekat Kampung Jawa.

Aku makan mee rebus dan cendol.

Bersungguhlah dua beranak ni.

Seperti biasa adriana kalau disuruh bergambar memang sporting habis. Tak macam yang dua beranak kat atas tu.

Berialah aku tu pose. Kekononlah gaya mahu makan.

Lepas makan, pergi ke studio gambar untuk amik gambar passport Ammar.

Akhir sekali barulah ke kolam renang MBMB di Banda Hilir. Seronok budak berdua ni. Bayaran masuk RM2 untuk dewasa dan RM1 untuk kanak-kanak.

Kolam budak-budak nun di sana.

Ini kolam untuk orang dewasa. Aku tak berenang pun. Hanya duduk di tepi kolam menjaga beg dan menjaga diri. Hahaha..Sambil tu memantau anak-anak. Lagi sekali pergi rasa macam nak terjun sekali dalam kolam. Itu sahaja ceritanya. Sekian dan wassalam.

Aku penulisnya,






                                                                                                          


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart