SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, August 25, 2014

~Potret Syawal Kami~

Teks : Fyda Adim
Foto : Kamera Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat pagi isnin. Salam 29 Syawal. Entri hari ini akan dipenuhi dengan cerita dan gambar Syawal untuk tahun ini. Hujung minggu lepas barulah berkesempatan nak tengok gambar-gambar dalam kamera. Pilih-pilih gambar. Pening bila sudah banyak-banyak ni. Clearkan memory card kamera. Padam gambar dalam kamera aje 300 lebih keping gambar. Mau tak pening.

Jadi dalam pemilihan gambar adalah beberapa keping gambar kami empat beranak. Bukan senang nak bergambar berempat. Ini pun dah kira ok dan kira semua fokus kepada kamera. 

Tahun ini kami berjubah. Tema coklat dan sewaktu dengannya. Ini bergambar di rumah mak mertua di Bukit Rambai.

Ini pula bergambar di rumah mak di Peringgit. Muka aku dah berkilat akibat ke hulu ke hilir. 

Dan akhir sekali gambar ini diambil di rumah kakak sepupu aku di Batu Berendam. Aku dan anak-anak sahaja yang berbaju raya. Laki den tu berbaju kerja sebab dia baru balik kerja masa tu terus berjalan raya. Ini sahaja gambar-gambar yang sempat dijadikan kenangan buat kami. Syawal tahun ini tetap menjadi ingatan. Sekian dan wassalam buat semua.

Aku Penulisnya,





                                                                                                                    

  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart