SUKA ENTRY DI SINI???

Sunday, August 17, 2014

~Banjir Di Hari Jumaat~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Baru berkesempatan untuk menulis di blog ini sambil bergolek-golek menonton drama Spain Uolls. Lawak sungguh! Kesian si mak tu gigih datang Spain nak beraya dengan anak dia.

Okeylah nak cerita kisah hari jumaat yang agak hectic. Aku bangun jam 4.30 pagi nak buatkan puding roti. Asben nak bawa pergi office ada jamuan. Waktu tu hujan lebat. Dalam 530 pagi adik ipar mesej kata rumah mak banjir teruk. Dalam jam 7 pagi asben jemput Mak aku duduk rumah.

Jom tengok keadaan rumah Mak aku waktu itu. Satu rumah masuk air. Memang dah lama tak kena. Last tahun 2006.


Ini kat luar kawasan rumah.


Air sampai masuk kat dalam rumah.


Barang-barang terpaksa diletakkan di tempat tinggi.


Ini dalam kawasan rumah. Memang kali ini agak teruk. Sebelum ni tak pernah pun masuk sampai dalam rumah. Itu sahaja kisah jumaat lepas. Sekian dan selamat malam. Wassalam.

Aku Penulisnya,
Fyda Adim
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart