Pages

Thursday, March 21, 2013

~Penantian Itu Satu Penyeksaan~

Assalamualaikum...

Fuhhhhh.  Hari ini adalah hari yang aku nanti-nantikan sebenarnya.  Menantikan apa?Rahsia.  Huahuahua.  Sesuatu yang aku betul harapkan tapi harapan itu tidaklah terlalu tinggi menggunung.  Takut nanti kecewa sendiri.  Tapi penantian ni terpaksa dihentikan bila dikatakan untuk terus menunggu lagi.  Macam nak amik result SPM je aku ni.

Apa-apa pun apa jua keputusan yang akan diterima, pasti terselit hikmah daripadaNya.  Debaran masih ada.  Debaran ini sama seperti adik-adik yang mahu mengambil result SPM hari ni.  Sudahlah jangan nak poyo sangat.  Apa yang penting malam ni ada drama kesukaanku iaitu CINTA KAU DAN AKU.  Tak sabar nak tengok farisya dan farish.  Ohsemmm!!!