Tuesday, March 26, 2013

~Cerita Saje-Saje~

Assalamualaikum...

Sebelum aku pergi bercuti mari aku updatekan beberapa cerita tentang aku serta keluarga dan juga orang yang berada di sekelilingku.  Motif?Sebab sudah ada gambarnya marilah aku letakkan di sini untuk tatapan aku dan boleh dijadikan rujukan masa akan datang.  Ayat tak boleh blah.

Ini cerita beberapa minggu lepas aku dan adik-adik serta anak-anak ke Parkson untuk mencari sesuatu.  Tujuannya nak ikut sil beli seluar dan aku nak beli something tapi akhirnya apa yang aku nak beli tidak aku beli.  Heee..Biasalah selalu tersasar.  Jom layan gambar..

Sempat aku singgah urut di sini.  Sedap tol kerusi ni urut badanku.

Misi memulakan shopping.  Tak beli barang banyak pun.

Settle misi di Parkson kami menjamu selera.

Ini tomyam untuk aku.

Inilah adik-adikku yang comel.  Heeee.  See then di lain entry. 






                                                                                                                      

1 comment:

fazilzura said...

tomyam tu nmpak ala2 sup kosong je.. ke tuan blog dh perabis kan