Thursday, December 30, 2010

~Sakit Pinggangku~

pic from mr. google

Aduh!!!minggu nie minggu sakit pinggang...da beberapa hari aku sakit pinggang..tidur atas tilam pun sakit, tidur kat bawah lagiler sakit.  aku pun rasa badan aku sudah semakin memberat.  berat yang amat sangat.
rasa melentik jea nie..

ini belum lagi kes aku dukung si adriana...sekarang nie adriana semakin mengada-ngada...bila marah sikit merajuk..tak layan merajuk..kadang-kadang tak nak dengan papa..asyik nak dengan mama jea..oh sabarlah....

kalau badan nie boleh diurut2 atau disapu2 minyak kan best...tapi kena bersabarlah yea sebab badan aku sudah makin memberat...maklumlah da hujung-hujung kehamilan nie...bila da sakit pinggang duduk pun tegak jea..itu yang rasa melentik jea...

Sakitttt!!!!

Note>>Ketika aku menulis entry ini pun aku sedang sakit pinggang...

No comments: