Wednesday, December 29, 2010

~Celebrate Our Anniversary~

Simple celebration jea..just 3 of us..asben aku bawak pi makan ikan bakar..malam tue pas balik keje kami bersiap-siap untuk pi makan ikan bakar..tempat biasa kami Crystal Bay Gerai Ala Kassim...Memang selalu port makan ikan bakar kami di sini...harga pun boleh tahan...pada sesiapa yang belum mencuba boleh pi cuba makan di sini...

Malam tue memang mengosongkan perut sebabda tahu asben nak bawak pi makan..tapi asben order makanannya yang tak agak-agak...nak suruh aku makan sampai termengah2...menu banyak tapi sikit2 jea..okalah jom tengok gambar makanan yang telah diorder...

sebelum makanan sampai...harus bergambar dulu
aksi adriana
kerang rebus
ikan pari bakar dan sambal
sotong goreng tepung
my favourite...ketam masak lada hitam
udang masak 3 rasa
sebungkus nasi lemak untuk aku...

betapa khusyuknya tuan affendy nie makan..
sampai berkerut-kerut dahi

akhir sekali gambar kami...nie jea gambar yang kami snap..

Note>>Jalan-jalan cari makan...

4 comments:

::Mamalyna:: said...

sotong celup tepung...my feveret forever..nyum2

ibuayahdamia said...

wahhh makan besar sempena annivesary tu...semoga berkekalan hingga ke syurga..

alyyani said...

kitorg suka sgt ikan bakar. kalau ke melaka tu macam2 kedai ikan bakar kan. time ni fidah bape bulan? tak mcm pregnant pun

@lfidah said...

izan>>samalah kiter...saya pun suka sotong celup tepung...:-)

ayu>>makan biasa2 jea..sesekali makan besar...hehehe

alya>>a'ah..kat melaka mcm2 kedai ikan bakar..nnti kalau alya dtg melaka ckplah..blh saya bwk pi mkn ikan bakar...ms nie da 7 bulanlah..itu gmbr tipu tue..perut saya besar da..