Wednesday, December 22, 2010

~Happy 4th Anniversary To Us!!!~


Bersiaran kembali...22 Disember muncul kembali...syukur alhamdulillah...hari nie genap 4 tahun usia perkahwinan aku dengan my hubby...Happy Anniversary To Us!!!!bila time macam nie mula nak mengimbas saat-saat menjadi raja sehari...memang paling indah waktu itu...almaklumlah menjadi raja sehari...

tapi bila time anniversary datang satu jea peristiwa yang tak dilupakan iaitu waktu tue adalah BANJIR..time aku nak kenduri memang banjir sedang berlaku..banjir tahun 2006.  memang dugaan waktu tue..bila bulan 12 semua orang akan mengimbas kembali terutamanya family aku lah..semua ingat anniversary aku...yang tak tahan kalau ada orang jumpa aku dengan mak atau ayah aku ke mesti statement nie kuar 'nie ke anak kau yang kawin time banjir tue??'oh tidak...tapi alhamdulillah hari aku nak menikah air banjir boleh surut.  seperti ghaib entah ke mana air tue pergi.  apa-apa pun majlis berjalan dengan lancar dan sempurna.

apa-apa pun sudah 4 tahun aku berkahwin dengan my hubby..syukur kepada Allah kerana kau jodohkan aku dengan suamiku, Mohd Affendy bin Bidin.  dia adalah terbaik buatku.  semoga kita dapat mengharungi susah senang bersama-sama.  harap hubungan aku dan suami akan berkekalan hingga ke akhir hayat.  semoga anak-anak akan menjadi pelengkap cinta aku dan suami serta penyeri keluarga kami..
I love u abang...

selepas nikah...
hari persandingan kami
Gambar-gambar kenangan kami
Inilah keluarga kecil kami...nantikan kemunculan our 2nd baby...
tunggu....

Note>>Mana nak sambut our anniversary nie??

2 comments:

::Kak Sambal:: said...

HEPPI ANNIVERSARY...

Aleyn said...

Happy Anniversary!!!..Semoga kalian kekal bahagia selamanyer, amin