Pages

Thursday, December 30, 2010

~Bilalah Nak Dapat???~

Apakah ini???Ini adalah KUNCI...
Kunci apakah ini??Bilalah nak dapat kunci??oh..yang aku maksudkan bilalah nak dapat kunci rumah...penantian suatu penyeksaan..

sape yang tak teruja kalau nak duduk rumah sendiri kan??begitu jugak dengan aku..teruja yang amat sangat...tapi tuelah sedang menanti kunci rumah..rumah semua da siap...cuma kami sedang menantikan kunci...


harap tahun baru ini adalah berita gembira buat aku dan asben..sudah lama menanti untuk memiliki rumah sendiri...

Note>>Penantian suatu penyeksaan...hehehe


2 comments:

adianiez AIDA said...

sabo... nanti dpt juga. yg penting umah da siap. wah, best la adriana dpt bilik sendiri mcm kak nurin dan kak syuhada...

Aleyn said...

InsyaAllah...tak lama dah tuh....saya pun tgh tunggu umah kedua siap.....masuk tahun depan kira dah 6 tahun delay...huhu