Saturday, December 11, 2010

~Konon Nak Ke MAHA Tapi Tak Jadi~

Kali nie cite pasal ke MAHA...sabtu lepas asben aku ajak pi MAHA..asben aku memang suka pi MAHA..kami pernah ke MAHA tahun 2008..masa tue adriana kecik lagi..baru beberapa bulan..so, last week memang decide nak pi MAHA memandangkan ari ahadnya da last day..kami bertolak dr Melaka agak lewat sebab hujan..adik ipar aku ikut sekali.  adriana adalah kawan..taklah dia kebosanan..

kami singgah makan dulu kat seremban
ini makanan aku..
aku kelaparan sebab tak breakfast
semua kelaparan
kami meneruskan perjalanan..tapi punyalah jammed...
memang agak panjang jugak..masa tue da pkl 1.00
aku dan adriana sudah kebosanan...
ini belum masuk pun..
sempat amik gambar signboard jea..
jadi kami mengambil keputusan untuk membatalkan hasrat untuk ke MAHA sebab tak sanggup nak berdepan dengan jammed..memang panjang giler...pkl berapaler kami dapat masuk ke dalam kalau tunggu..kalau rumah dekat tak apaler jugak..

so, kami decide untuk ke tempat lain jea..tak idea pun nak pi mana..kesimpulannya kami hanya ke sini jea....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Putrajaya jea...
lepak-lepak kat sini jea...



kami
lepas lepak-lepak di sini kami ke Alamanda jea..berjalan-jalan satu Alamanda sampai kaki aku kejung dibuatnya...memang penatler...lepas jalan-jalan kami cari port nak makan..just makan kat KFC jea..ramai sungguh orang ari tue...

Lepas makan lebih kurang pukul 5.30 petang kami bertolak pulang ke Melaka..tak ada rezeki nak sampai ke MAHA tahun nie..lain kali kami datang yea...

Note>>Akibat jalan satu Alamanda kaki aku kejung sepanjang malam...punyalah sakit..


No comments: