Friday, December 10, 2010

~It's A BOY~

*pic from mr.google


Syukur alhamdulillah..da dua kali aku pi buat scan untuk tahu gender baby dalam kandungan aku nie..Insyallah, kami bakal dapat baby BOY...

Apa-apa pun gender aku tak kisah sebenarnya..tapi kalau dapat boy lebih baik sebab aku da dapat sepasang..Asben aku pun happy bila tahu baby dalam kandungan aku nie Boy..

Jadi, sekarang senanglah aku nak siapkan kelengkapan untuk si kecik nie..beli sikit2 jea..ada jugak baju kakaknya yang masih boleh digunapakai..Baju yang boleh dipakai oleh boy yea...hehehe

Cuma ada sedikit kerisauan di hati aku ini..akan aku ceritakan pada next entry ok..

Note>>Next entry akan aku ceritakan kerisauan aku...


5 comments:

misz anna said...

abeh tue..nanti tamabh sorang pompuan..abeh tue sorang gik lelaki...hahahahha

AMIIZAA@Mieja said...

Tahniah:)
take care dear:)

Mrs. Simplicity said...

yeah, adriana bakal dapat adik lelaki. syok la fidah dgn husband dah dapat sepasang. so bila pregnant no3 tak yah risau2 dah. hope semua selamat sampai melahirkan ye. yg dirisaukan tu, tenang2 je ye :)

Aleyn said...

Congratulation....bakal dapat sepasang yer...

Take care

@lfidah @dim said...

ana>>pandailah ko..tapi akak memang nak 4 orang...

mieja>>thanks dear...nnti blh tunjuk ajar psl bf yea..

alya>>Alhamdulillah...Insyallah kalau boy dptlah sepsg..doa2kan saya yea..

aleyn>>Insyallah..bakal dpt sepsg..amin..