SUKA ENTRY DI SINI???

Tuesday, March 22, 2016

Kembali Dengan Rutin Harian

Assalamualaikum dan Salam Sehati Sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi. Cuti sekolah sudah berakhir. Kembali dengan rutin harian. Kembali mengadap kesesakan lalu lintas. Aduh ya ampun. Semalam boleh tahan lagi kira awal jugak sampai di pejabat. Hari ini terlewat beberapa minit sebab singgah rumah emak dulu hantar baju sekolah agama Adriana.

Kalau menyinggah memanglah lambat sampai. Dengan jammed. Mana datang kenderaan banyak-banyak ni aku pun tak tahu. Pagi-pagi sudah mengundang stress. Sangat tidak elok. Masuk pejabat sudah membawa aura yang tidak baik. Hehehe...

Ini awal pagi semalam. Dek kerana kesesakan aku sempat mengambil gambar.

Sebelah petang aku ke pasar malam sementara menunggu Adriana habis sekolah agama. Aku kena sampai awal kat sekolah sebab tempat parkingnya memang mencabar bagi pemandu amatur macam aku ni. Jadi aku sampai awal siap cari parking. Hah gitu sekali.

Malamnya makan nasi kerabu aje yang dibeli di pasar malam. Memang tak sempatlah nak masak bagai. Makan sambil mengajar anak-anak buat kerja sekolah. Jam 10 malam terus masuk tidur. Mama nak melayan Aku Bukan Bimbo pun memang tak dan. Tengok online aje. Gitulah rutin aku bersama anak-anak di kala hari bekerja.

Sekian, wassalam.

Salam pena,




1 comment:

fazilzura said...

adeh menu ... ptg2 ni kebuluqqqqq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart