SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, March 28, 2016

Jatuh OST Aku Bukan Bimbo

Assalamualaikum...

Pernah dengar lagu ni tak? Aku cari lagu ni sejak terjebak dengan Aku Bukan Bimbo. Pergi cari dekat youtube. Sekali dengar best pula. Berapa kali ulang sampai pening kepala sendiri mendengarnya. Mana taknya nak iron baju aku angkut sekali ipad dan pasang lagu ini.

Mahu tak mabuk? Ini pun saat aku menulis entri ini aku pasang juga lagu ini. Tulis entri sambil pening kepala. Stop je aku ulang. Hehehe...

Ini semua gara-gara Aku Bukan Bimbo. Begitulah aku kalau dah terjebak. Memang semacam peelnya. Tunggu drama ni habis hilanglah peel semacam aku ni.


Lirik Lagu Jatuh – Faizul Sany

Tidakkah aku faham lagi tentang telah berkali
Bukankah sudahku berjanji ku tak mahu
Sedarkah aku semua ini pasti akan melukai
Sejujurnya diriku tahu ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwa aku meminta
Batinku meronta

Biar jiwaku digari
Biarpun sakit di hati
Walau seburuk mana caramu
Tetapku jatuh

Biarlah sama ku mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Jika tak ada cara lagi akan mampu kau fahami
Jangan biarku jatuh lagi ku tak mahu
Adakah aku bodoh mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwa aku meminta
batinku meronta

Salam pena,



1 comment:

fazilzura said...

suke bc coretan awk ..

lama x menulis, skng ni berkarat dh .. tmbh plok bnyk kje opis.. huhhuhu


** nnt wasap add.. kut kalau xde aral leh trjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart