SUKA ENTRY DI SINI???

Tuesday, March 15, 2016

Cuti Sekolah Bermula

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat malam semua. Hari ini barulah berkesempatan mahu menulis. Seperti biasa kesibukan dengan rutin harian membataskan diri untuk menulis. Ini pun amik mood sebelum memulakan tugasan yang due datenya khamis ni.

Sudah dua hari anak-anak memulakan cuti persekolahan. Kami tidak ke mana-mana pun melainkan ke Gombak ahad lepas sebab hantar rombongan meminang untuk anak buah. Itu pun pergi pagi malam balik. Nanti aku ceritakan di lain entri.

Hari sabtu, pagi lagi sudah keluar rumah. Tak sarapan terus makan tengahari. Cadang nak ke Pejabat Pos Laju nak amik barang. Mula-mula kakak sepupu aku dah pergi ramai orang.

Lepas tu aku pergi ramai orang jugak. Tunggu sampai satu lebih. Perut dah lapar. Pulak tu pukul 2 Adriana nak ke kelas taekwando. Sudahnya aku tinggalkan aje.

Sejukkan tekak dengan coconut shake.

Kita orang makan kat Yong Taufu.

Semangkuk besar yong taufu uuntuk kami empat beranak. Selesai makan hantar Adriana ke kelas taekwando dan kami ke pejabat Pos Laju.

Inilah bungkusan yang aku mengagahkan diri ke Pos Laju. Entah kenapa kali ini bungkusan tidak dihantar. Memang ramai yang ke Pos Laju untuk ambil bungkusan masing-masing. Apa yang penting barang yang aku beli sudah selamat diterima. Barang ini akan digunakan pada 2 April nanti. Tunggu...

Salam pena,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart