SUKA ENTRY DI SINI???

Tuesday, January 26, 2016

Satu Nyanyian Najwa Latif

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat malam semua. Hari ini ada entri di waktu malam. Jangan terpedayalah kalau entri-entri begini memang entri auto publish. Mak tak kuasa nak menulis blog selalu. Sekarang ni kalau dapat satu entri sehari pun dah kira bernasib baik. Sekarang memang tengah fokus pada benda lain.

Baiklah nak kongsikan lagu kegemaran. Lagu nyanyian Najwa Latif. Aku suka dengar. Tak tahulah korang suka ke tidak. Mari tengok lirik-liriknya.

Dulu kita tiada beza
Hanya seperti manusia biasa
yang ditakdir jatuh cinta
Jatuh cinta pandang pertama
Tak ku sedar entah mengapa
kita semakin jauh berbeza
Kau tinggalku begitu saja
Dan hilang dari depan mata

Berikan aku satu peluang
Peluang untuk mencintaimu
Berikan aku satu peluang
peluang untuk merinduimu
Sekali lagi

Adakah engkau lupa
Saat pertama kita jatuh cinta
Sering tawa sedih duka
Kita lalui bersama

Berikan aku satu peluang
Peluang untuk mencintaimu
Berikan aku satu peluang
Peluang untuk merinduimu


Aku suka jugak tengok video klipnya. Entah kenapa rasa sebak bila dengar lagu ni dan tengok video klipnya. Selamat mendengar lagu ini.

Salam pena,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart