SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, January 27, 2016

Air Purifier Di Rumah

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah....

Entri ketiga untuk hari ini. Semalam gigih menaip entri-entri ini untuk nampak yang blog aku masih lagi aktif. Kebelakangan ini memang sibuk itu sebab tak dapat nak menulis di blog ini. Bila tak tulis blog terkenang-kenang pula dengan blog ni.

Makanya untuk minggu ini akan adalah beberapa entri yang akan aku kongsikan di sini. Entri kali ini aku nak kongsikan mengenai air purifier. Perlu atau tidak? Katanya air purifier ini untuk bersihkan udara dan untuk hilangkan bau yang kurang enak di dalam rumah. Aku pun kurang pasti akan kenyataan ini.

Tapi asben memang dah lama usha nak beli air purifier. Aku ikut aje. Apa yang dia nak beli aku okey je. Banyak tempat jugak kita orang survey. Memula ke Aeon lah. Mana lagi selebihnya seurvey di internet. Makanya terbelilah tanpa sengaja air purifier secara online. Asben yang pilih sebab dia yang bayar. Aku ikut aje, benda ada dalam rumah aku gunakanlah sebaik mungkin. Hahaha..

Inilah bentuk air purifier kita orang. Harga dalam RM100++. Tak silap akulah. Serius, tak ingat! Aku dah gunakan dan suka gunakan. Katanya bagi aura positif. Balik rumah mesti aku pasang benda alah ini supaya aku sentiasa mendapat aura positif. Hahaha. Poyo sangat. Taklah, baunya pun wangi. Terasa kesegarannya. Gitulah. Itu sahaja perkongsian aku untuk petang ini. Mana tahu kalau korang berminat bolehlah beli juga. Ada dijual di mana-mana dengan harga yang berbagai-bagai. Nak yang murah, surveylah yang murah. Nak yang mahal, belilah yang mahal. Ikut kemampuan okey.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart