Thursday, December 10, 2009

Keretaku Mesra Alam

Nak cite pasal keta..da lama aku tak cite pasal keta..last sekali masa aku buat teka-teki pasal apa yang asben aku da lakukan pd kereta kami..Pasang Sport Rim+Tukar Tayar...Lepas tue ada lagi yang asben aku buat!!!!Memang pada mulanya aku agak ragu2 untuk setuju apa yang asben aku buat..sebab banyak jgk nak pakai duit..tapi oleh sebab aku memikirkan untuk penjimatan aku pun tak kisahlah..bukan duit aku pun..hehehe
Inilah yang asben aku lakukan!!!!Jeng3x
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:Memasang NGV:
Gambar 1
Gambar 2


Gambar 3

Gambar 4
Gambar 5


Inilah gambar2nya...setakat ari nie yang kita orang pakai memang sangat2 menjimatkan...aku berpuas hatilah gak..just bonet kereta da kecik..al-maklumlah, kereta aku setakat Porton SAGA lama tue jea...tapi sejak pakai NGV nie lagi kuat kita orang berjalan-jalan...ada jea tempat nak pegi...Jadi pada sesiapa yang berminat nak pasang NGV aku sokong sangat2..


Note : Dlm bbrpa bulan nie dapatlah saving sikit..sebab da tak guna petrol..

No comments: