Sunday, December 13, 2009

ISM

Minggu lepas kan aku gi kursus di Institut Sosial Malaysia, Sg. Besi...KURSUS HRMIS...3 hari aku dok sana..oklah tempatnya...taklah memboringkan aku...dr melaka yg pegi 4 orang..aku kenalah dok dgn bos aku..mula2 segan gak..yelah pk gak ish,boleh ke dok satu bilik dgn bos?nasib baik bos aku suka bercerita..oklah..taklah segan sangat...

Inilah tempat penginapan kami...

Di depan tempat penginapan kami..
gambar nie jauh sb nak nampakkan nama kat atas tue


dekat sikit...



nie masa dekat tmpt kursus...dr tmpt penginapan nak ke sini mmg jauh..
kena mendaki bukit...hehehe
dari kiri:kak madzla,kak sham,aku dan cik bib
nie ms ari akhir...tgh tggu driver..

kak sham+kak madzla


Note:Sejak bersalinkan adriana nie 1st time tinggalkan dia gi kursus luar melaka...selalu asyik tak sampai hati jea nak tinggalkan dia...


No comments: