Wednesday, December 16, 2009

Makan Malamku

malam tadi tak kuar pi mana2 pun..makan di rumah saje..selalu kalau malas nak masak mesti ajak asben makan luar..tapi semalam malas nak kuar..aku nak lipat baju yang da berlonggok..sempatlah aku habiskan melipat kain baju yang lama tertangguh tak berlipat..jadi malam semalam aku masaklah sikit..teringin nak makan daging masak merah..aku masaklah sikit sebab yang ada kat rumah aku,asben dan adik aku jea...jadi, inilah hasilnya...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Daging Masak Merah
Kacang Panjang Goreng

Sup Sayur

Ini jealah yang aku masak malam tadi...



3 comments:

alyyani said...

malam tadi, kat area umah alya ujan lebat, tu yg sedap nak makan masakan sendiri gak. sama la kita, masak utk dinner, kalau tak, mmg makan lua je. sedap tgk daging masak merah fidah tu.

Aleyn said...

I lagi ringkas...malam tadi goreng bihun ngan ayam goreng jer...hehehe....

Fendy&Fidah said...

alyyani:sesekali dtg rajin bolehler masak...trylah masak daging tue..simple jea..

aleyn:tue pun ringkas jgk...hehehe