SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, August 5, 2015

Satu Hari Nanti

Teks : Fyda Adim
Foto : Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat petang semua. Mood masih lagi belum sampai sepenuhnya. Masih tercari-cari mood untuk menulis. Cuma petang ini nak kongsikan lagu kegemaran aku kebelakangan ini. Lagu yang dinyanyikan oleh Najwa Latiff. Rentak lagunya menarik jugak. Mari tengok bait-baitnya. Kalau korang nak dengan boleh dengar kat youtube.

Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doaku untukku
Setiap doaku untukmu

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Siapa yang halau
Dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut
Hantar aku ke hujung

Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji
Yeah yeah

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya - See more at: http://lirik.bukancincai.com/2015/03/lirik-lagu-satu-hari-nanti-najwa-latif.html#sthash.YG5WxNCB.dpuf


Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doaku untukku
Setiap doaku untukmu
 
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
 
Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa
 
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
 
Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya
 
Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan
 
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
 
Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya
 
Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya
 
Siapa yang halau
Dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut
Hantar aku ke hujung
 
Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji
Yeah yeah
 
Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya
 
Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya
 
Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya
 
Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya - 

Sumber : http://lirik.bukancincai.com/





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart