SUKA ENTRY DI SINI???

Sunday, August 23, 2015

Kami Di Kampung

Teks : Fyda Adim
Foto : Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat petang semua. Kepenatan melanda. Baru selesai melakukan beberapa kerja rumah. Menyental bilik air dengan penuh kasih sayang. Berhenti rehat kejap. Kejap lagi sambung buat kerja. Ada beberapa kerja rumah yang belum dihabiskan. Hari ini bertenaga sedikit gara-gara minum Epyhra. Hahaha...

Ini kisah dua minggu mahu penutup Syawal. Kami pulang ke kampung asben. Bertangguh sangat nak balik. Sepatutnya raya kedua nak balik tapi sebab nak tunggu cukup korum. Tapi sudahnya balik pun tak cukup korum jugak. Lain kali tak boleh tunggu-tunggu. Rasa nak balik terus balik aje.

Okay, jangan bebel panjang-panjang. Mari lihat gambar biarlah gambar yang berbicara.

Aku dan ammar dalam kereta.

Sampai kampung teman asben kopek kelapa. Teman sambil bergambar. Hahaha..Solehah sangat isterinya.

Adik panjat abang tunggu bawah sebab si abang tu gayat. Nampak aje sado.

Seronok budah berdua ni kat kampung. Berlari ke sana ke mari.

Nak bergambar berdua ada aje yang menggacau. Tak bolehlah mama dengan papa nak bergambar berdua. Tetiba menyelit. Itu sahaja entri ringkas untuk petang ini. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart