Tuesday, February 10, 2015

~Kedamaian Pagi~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat tengahari. Baru berkesempatan mahu menulis sedikit di blog ini. Pagi tadi sampai pejabat awal. Oleh kerana pintu masih belum dibuka, sempatlah aku snap gambar. Lantas aku upload di IG. Bermadah helah pagi-pagi tadi.

Kedamaian pagi memberikan ketenangan pada jiwa. Dalam ketenangan dari kedamaian ini, marilah kita membebaskan hati kita dari beban kemarahan dan hilangkan rasa kebencian yang menyelubungi diri.

Andai hati terluka kerana seseorang, maafkanlah. Bukan mudah memberikan kemaafan kepada orang yang pernah melukai hati kita. Tetapi hanya dengan kemaafan sahajalah kita dapat mengubati hati yang terluka.

Dari sebuah kemaafan kita akan peroleh ketenangan. Selamat pagi!

Itulah yang aku tulis di IG pagi tadi. boleh follow IG aku. Cuma cari aje nama aku fyda2683. Sekian dulu entri tanpa hala tuju. Wassalam.

Aku penulisnya,



1 comment:

AMIIZAA@Mieja said...

pagi yg nyaman dn tenang:)