SUKA ENTRY DI SINI???

Thursday, February 6, 2014

~Kemaruk Photogrid~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari dan selamat hari khamis.  Sekejap sudah menjengah ke hari khamis dah sudah 6 hari kita berada di bulan kedua untuk tahun ini.  Februari?Apa ada dengan Februari?Bulan ini adalah bulan kelahiran my lil hensem boy Ammar Qayyum.  Seperti biasa tahun ni sambutan ala kadar dan secara bersederhana sahaja seperti meraikan Adriana tempohari 6 tahun. Hanya kami anak-beranak.  Kalau mama rajin buatlah kek sebiji tapi masa kakak aku tak buatkan sebab kekangan masa.  Mood pun non ado jadi beli yang kek comel je.

Okeylah, tajuk lain mukadimahnya lain ek.  Memang akuler tu.  Panjang berjela kut mukadimah aku ni.  Pasal photogrid ni je nak cerita.  Kemaruk sangat.  Apa saja gambar.  Hehehe.  Tak ada kerjaan gamaknya.  Adalah beberapa gambar yang aku buat.  Jom tengok...




Itu sahaja entri untuk hari ini.  Nanti bersambung lagilah ye.  Sekurang-kurangnya blog aku ni masih lagi punya entri walaupun sehari sekali atau beberapa hari sekali.  Hehehe...Sekian...Wassalam





                                                                                                          

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart