Thursday, February 20, 2014

~Kawasan Rumah Yang Diubahsuai~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari lagi.  Hola...Masuk entri ketiga untuk hari ini.  Bila datang malas berhari blog ini terabai.  Ini datang rajinlah.  Harap maklum.  Melayankan mata yang semakin memberat jengahlah di blog sendiri.  Saja mahu menyegarkan mata.

Entri ini adalah entri bersambung dari entri INI.  Mahu ceritakan serba sedikit mengenai teratak aku dan keluarga yang diubahsuai sedikit demi keselesaan bersama.  Bukan ubahsuai banyak pun cuma ubahsuai di garaj dan belakang rumah.  Mari aku tunjukkan tempat yang diubah dan ditambah.

Sebelah depan bilik utama ada dibuat sesuatu.  Nanti aku tunjukkan.  Dekat garaj pun ada perubahan pada lantai.  


Longkang ini pun ditutup dan disamaratakan.


Begitu juga dengan sebelah belakang.  Menjawab pada seorang blogger Fyzz, rumah saya rumah taman.  Bukan buat atas tanah sendiri.  Betulkan ari tu soalan yang ditanya.  Nanti tunggu entri lain ya.  Itulah sahaja sedikit cerita mengenai teratak kami yang tidak seberapa itu.  Bersambung lagi di lain entri dengan pelbagai cerita.  Sekian...

Wassalam...

Aku Penulisnya,






                                                                                                          

No comments: