Tuesday, February 4, 2014

~Sekembalinya Dia~

Assalamualaikum....

Selamat petang semua.  Petang ini dihiasi dengan entri pertama daripada aku untuk bulan Februari ini.  Kali terakhir menulis di sini jumaat lepas.  Lepas tu tak jengah pun blog ini.  Adakah blog ini semakin hari semakin membosankanku.  Ermm...mungkin tak kut.  Cuma kekangan masa je yang menyebabkan blog ini dianaktirikan.  Hehehe...

Setelah bersedih-sedih kerana si dia berhenti alhamdulillah, dia sudah kembali.  Ye, kembali bekerja di tempatku setelah mendapat surat tawaran untuk disambung.  Oh adik, adalah tempat nak bergelak ketawa selain Kak Nisah yang suka buat lawak!Ada sahaja perkara yang mencuitkan hati aku walaupun kadang dalam keadaan sedih pasti terhibur.

Nak tahu siap dia?Inilah dia!!!Siapa lagi kalau bukan Mira Mokhtar penulis blog keretabiru03.blogspot.com.  Bolehlah jengah blog dia untuk menaikkan traffic di blog serta duit nuffnangnya.  Bising dia duit nuffnang dia tak naik-naik.

Jomlah tengok gambar aku bersama dia pada tahun lepas sewaktu berbaju korporat.  Selfie bersama dia.  Saja suka-suka.






Aku Alfidah dan dia Amira.  Hehehe..Tak ada ayat lagi mahu menulis itu yang merapu.  Okeylah, kami ada misi yang mahu diselesaikan.  Harap-harap berjaya.  In sha Allah...Wassalam..






                                                                                                          

No comments: