SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, January 22, 2014

~Simple Celebration For Her~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua.  Sudah mahu waktu makan tengahari.  Aku hanya di ofis sahaja.  Mahu menyiapkan sesuatu tugasan.  Mahu mengejar due date.  Termengah-mengah mahu menyiapkannya.  Harap-harap dipermudahkan dan diberi kesempatanlah.

Ok, isnin hari tu kan ulangtahun kelahiran adriana.  Ahadnya aku dan asben bawaklah dia makan.  Tanya nana nak makan apa?Dan pilihannya adalah KFC.  Sebab sambut sehari awal isnin tu asben keje petang.  Memang tak ada masa.  Oleh sebab tahun ni mahu mengamalkan prinsip bersederhana jadi sambutlah kita orang empat beranak.  

Jom layan gambar.

Sinilah tempat kita orang makan malam tu.  KFC Batu Berendam yang banyak nyamuk!:D


Sebelum ke KFC aku singgah beli kek comel ni.  Tahun ni malas nak buat kek sendiri.  Beli ajelah...

Mereka yang sentiasa di hatiku.

Inilah yang dipesan malam tu.  Aku guna baucer kemenangan daripada Majalah Aroma.

Kek untuk nana.  Sorrylah, nak.  Tahun ni mama tak ada mood nak buat kek.

Belikan dia lilin.

Mohlah tiup lilin tu.  Mama, papa dan adik nyanyi kat nana.

Suka tengok gambar ni.  Suka tengok bila dua beradik ni masa baik.  Cubalah time gaduh.  Huh!!Mama pening pala.  Ammar selalu cakap "Kakak, wat mar."  :D  Peace yo!

Itu sahaja cerita mengenai sambutan untuk hari lahir adriana yang keenam tahun.  Doa mama agar adriana membesar dengan bijak dan sihat.  Amin, amin, amin..  Sekian...

Wassalam...






                                                                                                           

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart