Tuesday, May 15, 2012

~Wrislet Carlo Rino From Alycia~

Cerita yang sudah basi.  Dapatnya minggu lepas tapi sebab berkampung di hospital aku tak sempat nak update sampailah empunya badan yang pos pm aku di FB menanyakan sudah terima ke belum.  Sori yea alycia.  Tak dan nak bagitahu.

Aku terima bungkusan nie pun tak ingat hari apa.  Mak aku bagi kat adriana suruh bagi kat aku sebab aku guna alamat rumah mak.  Hadiah nie aku dapat masa aku join segmen yang alycia anjurkan di SINI.  Senang jea segmennya.

Inilah rupa wrislet carlo rino yang aku dapat daripada Alycia.  Terima kasih banyak-banyak.  Seronok yea. :D





                                                                                                                         

2 comments:

sueada said...

tahniah, akak.
dh bleh melaram time raya nanti.

Ibu Yusuf Maryam said...

Ibu Yusuf baru je rembat carlo rino masa Jusco sale baru2 ni.. Tapi dpt free sgtlah seronok kan.. :D