Thursday, May 31, 2012

~Hari Ini Saya Di Sini~

 photo from google

Hari ini satu hari aku akan berada di sini iaitu Hotel Permaisuri Mitc, Melaka untuk menghadiri seminar Parenting anjuran LPPKN.  So hari nie hanya entry pendek daripada aku untuk pagi ini dan juga untuk hari ini.  Ini pun hanya entry autopublished sebab aku sedang tunggu kek aku siap dibakar.  Itu yang update blog dulu.

Apa-apa pun kalau berkesempatan malam nanti aku update cerita lain pulak yea.  Oh yea, ini hari terakhir kita di bulan Mei.  Esok kita sudah masuk ke bulan yang baru iaitu Jun.  Jun adalah bulan kelahiran aku dan lagi sehari aku bakal meningkat usiaku.  Oklah, sekian daripada aku.









                                                                                                                    

1 comment:

Kakzakie Purvit said...

Selamat berseminar Fida... tambah ilmu parenting...