Monday, September 11, 2017

Majlis Pertunangan Sepupu

Assalamualaikum.

Hai semua.

Selamat pagi. Selamat bekerja. Semoga semua berada dalam keadaan baik-baik sahaja. Memandangkan entri ini sudah lama dalam draf, pagi ini saya tuliskan jugak. Sayang kalau tidak ditulis entrinya. Kenangan semuanya.

Macam biasa kalau nak nampak blog ini berupdate saya akan menulis schedule entri. Dengan cara ini sahaja akan nampak blog ini tampil dengan entri yang baharu. Ini cerita masa raya tempoh hari. Kalau tidak silap saya. Majlis pertunangan sepupu suami.

Sewaktu rombongan lelaki sampai. Perbincangan sedang dijalankan.

Sepupu suami.

Nurul Rozahira namanya.

Saya sempat bergambar bersamanya.

Saya berswafoto bersama si sulung saya.

Bersama adik-adik kepada yang bertunang.

Kami lagi.

Saya tak tahu ini anak siapa. Saya disuruh oleh mak uda untuk menjaga si kecil ini sementara mak ayah budak ini makan. Baik pula budak ni berdukung saja dengan saya.

Anak-anak buah saya. Keluarga saya dijemput sekali.

Sempat berswafoto semuanya.

Suami saya entah apa yang dimenungkan. Begitulah ringkasan entri pagi ini yang akan dijadikan kenang-kenangan akan datang. Esok lusa entah apa yang jadi. Cerita lama dijadikan kenangan. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim



No comments: