SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, August 8, 2016

Sememangnya Aku Rindu

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat pagi.

Aku kembali dengan entri pertama untuk bulan Ogos ini setelah beberapa minggu menyepi. Sememangnya aku rindu sangat nak menulis dekat sini.

Sibuk sangat nak mengadap komputer pun tak sempat.

Bulan puasa lagilah aku tak bukak komputer. Kalau tulis pun guna telefon bimbit. Menulis guna telefon bimbit perasaannya tak sampai. Tak feel langsung. Aku lebih suka menulis kat komputer. Satu kepuasan kalau bab meluah rasa. Hahaha...Meluah penuh dengan semangat.

Banyak sebenarnya cerita yang mahu dikongsikan di sini. Cerita raya walaupun tahun ini tak banyak berjalan raya, cerita pasal pertukaran yang tak jadi, cerita ayah aku yang warded seminggu lepas raya, apa lagi ye? Sampai dah terlupa apa lagi. Nantilah akan aku kongsikan di sini untuk dijadikan kenangan akan datang.

Dalam tiga minggu ini pun aku akan sibuk sebab anak buah nak berkahwin. Kemudian adik ipar nak bersalin. Macam-macam yang kena aku siapkan. Untuk majlis perkahwinan anak buah aku handle bahagian candy dessert booth. Seperti biasalah itu saja bahagian kegemaran aku. Hehehe...Okeylah, nanti sambung lagi. Sekian dan wassalam.

Salam pena,




1 comment:

Masitah Samsudin said...

Welcome back dear...sama la as pun...sebulan puasa cuti tulis blog. Ni baru nak menulis balik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart