Tuesday, August 30, 2016

Catatan Untuk Hari Ini

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah.

Selamat pagi semua. Hari ini aku ada peperiksaan kenaikan pangkat secara lantikan. Panggilan singkatnya KPSL. Aku ada satu paper lagi yang tak lulus-lulus yang entah ke berapa kali aku amik. Rasanya aku dah ikut tips-tips menjawab. Belum masanya aku lulus agaknya.

Bertabah ajelah. Janji dapat cuti tanpa rekod sebab nak pergi exam. Dah menyimpang pula bunyinya. Hari ini exam aku sebelah petang. Pagi ini kekononnya berhajat nak membelek buku tapi anak-anak aku tak pergi sekolah. Si Nana demam dari malam tadi. Tiba-tiba saja badannya panas.

Ini gambar semalam masa nak jemput kakak Nana balik dari sekolah agama. Bawak Naura sekali. Senang sekali bawak budak kecik ni. Dah lama tak beranak kecil, jadi tak naklah tinggalkan momen-momen itu. Hehehe...

Bergegar gambar ini. Naura kalau dengan Adriana bukan main geli hati kalau disakat. Ini dia tengah mengekek ketawa. Cuba aku yang sakat tak adalah ketawa mengekek macam tu. Anak-anak itu penghibur hati bukan. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments: