SUKA ENTRY DI SINI???

Thursday, October 22, 2015

DIY Candy Dan Photo Booth

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat petang semua. Ketiadaan mood untuk menulis memandangkan badan tidak sihat. Tekak sakit, selsema dan rasa macam mahu demam. Namun harus dikuatkan tubuh ini demi majlis yang akan berlangsung hujung minggu ini. Jadi harus ditepis-tepislah sakit yang mahu menyerang walaupun terasa keadaan diri yang mahu baring je. Bila terfikirkan kerja-kerja yang belum beres bersengkang mata jugalah.

Untuk majlis perkahwinan adik ipar, aku dan biras sudah merancang untuk candy booth dan photo booth. Jadi persiapannya sudah dirancang beberapa bulan yang lepas. Sikit-sikit buat dari beberapa bulan yang lepas, itu pun ada juga yang belum selesai.

Jom tengok beberapa projek DIY yang telah aku siapkan sendiri. Mereka bentuk, dan akan digunakan untuk menghias pada candy booth dan photo booth kami nanti. Entah apalah rupanya.

Frame yang sudah diletakkan kertas print yang aku reka sendiri. Basikal kecil itu dan bekas putih tu aku beli di kedai menjual barangan pengantin.

Rumput-rumput tu beli di Daiso dan ada pinjam daripada adik ipar aku. Huruf kayu yang putih tu aku beli dari penjual online di IG.

Ini pun salah satu yang akan digunakan sebagai deko.

Bunga kipas ni aku gigih melipat sendiri. Senget begot dibuatnya.

Ini pula bekas aku pinjam dari mak aku.

Sama juga dengan pinggan putih ni. Ini mahu diletakkan makanan atas meja candy booth nanti. Buat masa ini itu shaaja yang dapat dikongsikan di sini. Akan dikongsikan lagi bila majlisnya selesai. Sekian dan wassalam.

Salam pena,







1 comment:

CJ Liew said...

boleh share huruf kayu tu beli di ig mane? tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart