SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, May 19, 2014

~Menu Berbuka Dari Asben~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum...^____^

Selamat tengahari semua. Korang dah makan tengahari? Aku berpuasa lagi hari ini.  Minggu lepas hari khamis aku berpuasa juga.  Menu untuk berbuka disediakan oleh asben.  Kebetulan masa hari tu dia bercuti.  Itu yang dia siapkan makanan untuk berbuka.  Balik dari kerja aku terus berdesup menjemput anak-anak di rumah mak.  Solat asar di rumah mak, tunggu adriana balik dari mengaji kemudian mandikan anak-anak baru balik rumah.

Sampai je rumah tepat jam 7 malam.  Nampak gaya nanti bulan puasa memang kena pandai-pandai adjust waktu.  Jangan sampai rumah azan tengah berkumandang.  Huhuhu...Sesampainya aku di rumah asben sudah siap masak.  Gigih gila laki den nak masak hari tu.


Nasi goreng, nugget dan kentang.


Ini sepinggan nasi goreng untuk aku.  Aku request nak nasi goreng tomyam kemudian letak bunga kantan dalam nasi goreng tu.  Memang bestlah.  Itu sahajalah cerita minggu sudah.  Entri ini bukan nak upkan laki den.  bUkan ye.  Itu sahaja perkongsiannya.  Sekian dan wassalam...

Aku Penulis Picisan,






                                                                                                          

1 comment:

Anonymous said...

takpe nak upkan laki sendiri pun apa salahnya... laki kita kan... klu nak ikut mulut org mmg tak bergeraklah hidup kita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart