SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, January 8, 2014

~Hari Ini Dengan Makanan~

Assalamualaikum...

Selamat petang.  Lagi sejam mahu pulang.  Mata sudah kuyu-kuyu minta ditutup.  Menguap jangan cakaplah, entah sudah yang keberapa kali aku menguap.  Baru lepas menguap lagi ni.  Huh!!Memang mengantuk sangat sebab hari ini hari kekenyangan.  kalau disorng bantal mahu lelap.  Nikmatnya dapat tidur kan?Mulut ni asyik mencari makanan je.  Perut asyik lapar je.  Kalau tak diisi memang tak berhenti berkeroncong.

Dari pagi makan memang berat-berat je.  Sarapan pagi tadi aku makan nasi lemak berlaukkan paru.  Marbeles.  Menggoda-goda bila ternampak paru tu.  Selepas sarapan adalah makanan-makanan sampingannya.  Jom tengok...

Ok, ini bukan makanan.  Hari ini selfie bergambar.  Bff dah tak ada so sendirilah.  Taklah lone ranger sebab Kak Nisah ada.  Cuma Mira Mokhtar yang sudah tiada.

Kemudian pukul 12 dah lapar.  Aku kirim kawan belikan makanan.  Inilah makanan untuk makan tengahari.  Meriah sekali.

Selesai makan nasi aku bedal ini pula.  Kek coklat.  Percaya?Huh!!Silalah percaya.

Ini kudapan buat aku.  Hah...Gitu sekali aku hari ini yang penuh dengan makanan.  Sana makan sini makan.  Alhamdulillah, kenyang.  Agak-agak dengan apa yang aku makan siang ni mampu bertahan sampai malam tak?Agak-agak??

Itu sahaja cerita petang untuk menghilangkan kemengantukan ini.  Mahu tunggu masa untuk pulang saja.  Sekian dulu.  Bersambung lagi..

Sekian, wassalam..






                                                                                                           

3 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Hari2 dengan makanan eh...

Siti said...

makin cantik la fida... apa rahsianye?

Siti said...

makin lawa la fida nih..apa rahsianye..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart