Thursday, September 8, 2011

~Si Kecikku Sudah 6 Bulan~

Salam semua...

Belum sampai lagi mood nak bercerita pasal raya.  Gambar raya ada sudah diupload tapi masih disimpan sebagai draft.  Mood belum ada.  Otak masih tepu dan tidak ada idea untuk menulis!!!Apa-apa pun jom kita bebralik kepada tajuk di atas.

21 Ogos 2011 yang lepas, si kecilku yang hensem, Muhammad Ammar Qayyum sudah menjangkau usia 6 bulan.  Kejap jea dah masuk 6 bulan.  Ammar dah boleh mula makan. Jomlah tengok gambar ammar masa 6 bulan.  Aku tak tahu nak tulis apa. 




Checkup ammar untuk 6 bulan hari tue ada cucuk.  Nasiblah ammar tak demam.  Masa tue dah dekat2 nak raya.  Tapi baru-baru ammar baru kena demam campak.

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

SALAM IDA...RASANYA BR JER IDA LAHIRKN AMMAR NIH!...DH BESAR RUPANYA...

fiza said...

Tomeiiii...happy 6 months old ammar.

fazilzura said...

xlama lg , aci je lari2 keliling umah ..pehtu sure le mama nye slim ..

@lfidah @dim said...

kak atie, kejap jea kan kak..sy pun rasa mcm br jea bersalinkan dia...hihihi

fiza, tq aunty fiza..

kak zura, xlama daku ber3 akan berkejar2an di dalam rumah...