Wednesday, September 28, 2011

~Pulang Ke Melaka~


Salam...

Oklah nie last entry untuk trip ke Kelantan.  Perjalanan yang sangat jauh maka entry pun berjelar-jelar panjangnya.  Kalau aku boring menaip pembaca udah tentu-tentu boring dan bohsan membaca entry nie.  Tapi oleh sebab udah ada gambar dan sudah diupload maka haruslah di postkan jugak entry nie. 

Jadi para pembaca haruslah menahan rasa bohsan yea ketika membaca.  Aku tak nak membebel begitu panjang.  Just see the picture hokey....

Lepas kenduri kami terus balik ke Melaka.  Terpaksa meninggalkan majlis awal sebab kami nak singgah di Pasar Payang Terengganu...

Jom tengok beberapa keping gambar yang telah diambil sepanjang perjalanan dari Kota Bharu ke Melaka...

Meneruskan perjalanan kami ke Terengganu...

Yeaaaahhhhh sudah sampai..Menuju ke Pasar Payang

Ammar pun sudah bangun dari tidurnya.


Sempat pulak jumpa kawan sekolah aku kat sini.

Beristirehat selepas membeli-belah di Pasar Payang

Kami bergambar di sini aje..Masing-masing kepenatan.

Pic yang diambil oleh my bro
Suasana di dalam Pasar Payang
Otw ke kereta di parking
Sempat melambai-lambai yea...
Adriana dengan atok..
Mak dan ayahku...
Berhenti rehat dekat stesen pminyak petronas..Dah tengah malam. 
Tak tahulah stesen kat mana..
Berhenti lagi untuk mengisi minyak..
Alhamdulillah.  Kami selamat sampai di rumah jam 3.40 pagi (ahad).  Masing-masing turun kereta kuarkan barang yang patut jea.  Barang-barang nie dipunggah di siang hari.  Semua terus tidur.  Memang kepenatan.  Family aku tidur kat rumah aku dulu esok siang baru balik...

Sekian, akhirnya selesai jugak aku bercerita perihal perjalanan kami ke Kelantan sehinggalah pulang ke Melaka.

No comments: